CDA i Mediakraft zacieśniają współpracę

Obie spółki zdecydowały się na zacieśnienie i zintensyfikowanie trwającej od dwóch lat współpracy. CDA rozbuduje treści Premium Free w obszarze Lifestyle/Beuty materiałami pochodzącymi od zrzeszonych w Mediakraft influencerów i youtuberów.

Mediakraft to międzynarodowy producent telewizji internetowej publikowanej na różnych platformach. Spółka jest właścicielem magnolie.tv, największej polskiej sieci partnerskiej w kategorii Lifestyle/Beauty, która zrzesza ponad 150 twórców.

Współpraca między spółkami rozpoczęła się dwa lata temu. Do tej pory na stronach CDA udostępnianych jest blisko 70 różnych kanałów od twórców związanych z Mediakraft, co przekłada się na ponad 10 tys. materiałów wideo i blisko 16 mln odsłon. Wśród twórców zrzeszonych w sieci partnerskiej Mediakraft udostępniających swoje filmy widzom CDA są m.in. Topowa Dycha, Tylko Kino, Ponki, The Sisters i wiele, wiele innych.
Od początku 2019 obie strony zdecydowały się zacieśnić i zintensyfikować współpracę. CDA chce istotnie wzmocnić ofertę contentową sekcji Lifestyle/Beuty w ramach tzw. treści Premium Free, czyli dostępnych dla wszystkich użytkowników (nie tylko dla subskrybentów CDA Premium), ale pochodzących od zweryfikowanych partnerów.

Cieszymy się z współpracy z tak rozpoznawalną marką na rynku video online. Treści twórców związanych z Mediakraft trafiają do milionów użytkowników, a od dzisiaj nasze działania wchodzą na nowy poziom dzięki dostępności materiałów z magnolie.tv w ofercie Premium Free. – powiedział Ryan Sokash, Dyrektor Zarządzający Mediakraft.

Mediakraft jest dla nas bardzo ważnym partnerem i cieszę się, że ta współpraca nie tylko może trwać nadal, ale ciągle się rozwija i zacieśnia. Ten rok zaczął się dla nas bardzo dobrze i mam nadzieję, że liczba wartościowych materiałów wideo udostępnianych w CDA przez Mediakraft to zapowiedź kolejnych wspólnych projektów. – dodał Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy spółki CDA.

 

Informacja prasowa do pobrania