TalentMedia i CDA.pl nawiązują współpracę

Zrzeszająca YouTuberów sieć partnerska TalentMedia oraz spółka CDA S.A. podpisały umowę, na mocy której twórcy zrzeszeni w TalentMedia będą także obecni w serwisie CDA.pl.

Treści tworzone przez czołowych YouTuberów współpracujących z TalentMedia od teraz będą dostępne także dla użytkowników CDA.pl. Jak to działa? Treści i kanały twórców dostępne będą tak jak do tej pory na YouTube, a oprócz tego na CDA.pl. Dotyczy to zarówno archiwalnych, jak i nowych wideo, przy czym nowe filmy dodawane na YouTube będą dostępne na CDA.pl w tym samym czasie, bez żadnych opóźnień. Twórcy zyskują w ten sposób większy zasięg i możliwość dodatkowej monetyzacji swojej działalności, a użytkownicy CDA.pl dostęp do nowych treści.

Nawiązanie stałej współpracy z największą platformą multimedialną w Polsce jaką jest CDA.pl to z pewnością kolejny, ważny krok w rozwoju całej naszej sieci. Treści tworzone przez YouTuberów z TalentMedia będą dostępne teraz dla użytkowników serwisu CDA.pl, dzięki temu nasi twórcy będą mieli możliwość dotarcia do nowych widzów i budowania widowni online w nowym otoczeniu. Zyskają na tym również nasi klienci. Przygotowane dla nich materiały branded content wyjdą poza YouTube i dotrą do nowych, potencjalnych konsumentów komentuje Filip Vukić, Head of Talents w TalentMedia.

Oprócz CDA Premium, czyli usługi płatnego VOD, jednym z naszych priorytetów jest rozwój Premium Free, czyli treści ogólnodostępnych, ale pochodzących od zweryfikowanych partnerów. W tym momencie mamy blisko 220 tys. filmów i teledysków w tej kategorii. Poszerzenie naszej biblioteki o wideo popularnych polskich youtuberów zrzeszonych w TalentMedia jest dla nas w kontekście rozwoju Premium Free bardzo istotne. Ale nie tylko to jest ważne – mam nadzieję, że współpraca z TalentMedia zaowocuje innymi, ciekawymi projektami, bo obie strony mają w tym zakresie duży i wzajemnie uzupełniający się potencjał – dodaje Wolfgang Laskowski, pełnomocnik zarządu ds. rozwoju usług i rzecznik prasowy.

TalentMedia jest siecią partnerską wyspecjalizowaną w tworzeniu i prowadzeniu kompleksowych kampanii wideo online na rynku polskim i w krajach regionu CEE. Sieć partnerska świadczy usługi od A do Z: począwszy od MCN (zarządzania influencerami i egzekucją ich świadczeń dla marek), tworzenia strategii komunikacji i kreacji video online, poprzez produkcję video dedykowaną platformom online oraz zakup i optymalizację mediów video online. TalentMedia zrzesza najbardziej znanych i lubianych YouTuberów, których kanały mają łącznie 26 miliony subskrypcji, ponad 800 milionów minut watchtime. Z siecią współpracują m.in. Cyber Marian, Zuzanna Borucka, JDabrowski, Agnieszka Grzelak, Grupa Spryciarze.pl, Kabaret Czwarta Fala, Śmiechawa TV i Krzysiek Golonka. Sieć jest też właścicielem automatycznej platformy do prowadzenia kampanii na YouTube – TalentTube.tv. Klientami TalentMedia są polskie i globalne marki m.in.: Tymbark, OBI, Hasbro, Hebe, RTV EURO AGD. Sieć jest częścią grupy marketingowej Mediacap S.A.

CDA.pl to największy polski serwis z treściami wideo, od wielu lat stale w Top20 polskiego internetu. Miesięcznie strony serwisu odwiedza ok. 7 milionów użytkowników, a marka CDA jest jedną z lepiej rozpoznawalnych w polskim internecie. Od 2016 w ramach CDA.pl rozwijana jest usługa CDA Premium, czyli płatny kanał z filmami na żądanie. Katalog CDA Premium obejmuje ok. 6 tys. filmów, bajek i seriali, które udostępniane są tylko na licencjach pochodzących od dystrybutorów filmowych i kinowych. Pod koniec listopada 2018 z płatnej usługi CDA Premium korzystało ponad 155 tys. osób.

 

Informacja prasowa do pobrania